یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش حرفه اي طراحي ابرو با [مداد و سايه و مداد هاشور ]

شما مي توانيد در اين وبلاگ تمامي چيزهاي كه به سبك آرايش مربوط مي شود را مشاهده كنيد.

آموزش حرفه اي طراحي ابرو با [مداد و سايه و مداد هاشور ]

۳۵ بازديد

آموزش حرفه اي طراحي ابرو با مداد و سايه

شايد تا به حال ديده‌ايد كه بعضي‌ها آنقدر ابروهاي زيبايي دارند كه مانند اين است يك نقاش ماهر آنها را طراحي كرده است. حالا ما مي‌خواهيم به شما كمك كنيم تا خود شما تبديل به همان نقاش ماهر شويد و بهترين ابرو را براي خود طراحي كنيد. داشتن ابرو طبيعي و پر در كنار زيبايي باعث مي شود، چهره شما جوانتر به نظر برسد. اگر مدل ابروهايتان به طور طبيعي ضخيم و پرپشت نيست يا هنگام ابرو برداشتن اشتباه كرده ايد و آنها را بيش از حد باريك كرده ايد اگر مي خواهيد ابروي طبيعي داشته باشيد، لازم نيست هزينه هاي آنچناني كنيد، مي توانيد با رعايت چند نكته ظريف به اين هدف برسيد.

ما در اين مقاله در مورد موضوعات متنوعي مانند مداد ابرو اتود و مداد ابرو هاشوري و آموزش سايه زدن ابرو و آموزش كامل آرايش ابرو و مداد ابرو اسكار و مداد ابرو پيچي و مداد ابرو تاتو و مداد ابرو چرب خوبه يا خشك و مداد ابرو ي خوب و مداد ابرو سه شاخه و مداد ابرو ضد ريزش و مداد ابرو تقويتي و مداد ابرو طبيعي و مداد ابرو عروس و مداد فلورمار و مداد ابرو گياهي و مداد ابرو مشكي و مداد ابرو كلاسيك و مداد ابرو چي بخرم و مداد ابرو رنگ روشن و مداد ابرو دودي و مداد ابرو رنگ ثابت اطلاعات زيادي را در اختيار شما قرار مي دهيم . و همچنين آموزش كامل استفاده از مداد ابرو و سايه ابرو و مداد هاشور ابرو را براي شما بيان مي كنيم.روش اول : پيدا كردن شكل ايده آل شما

در اين قسمت فقط مي خواهيم شما شكل مورد نظر ابروي خود را پيدا كنيد .پيدا كردن جايي كه ابروها بايد شروع شوند.يك نقطه مداد را بر روي بيني خود بگذاريد تا عمق ابروتان را ببيند. لبه مداد كه به بيني نزديكتر است خطي را كه در آن سينه ابرو شما بايد شروع شود مشخص مي كند. اگر از اين نقطه فراتر رود، شما بايد موچين را براي حذف موهاي بيش از حد استفاده كنيد.

نقطه انتهايي ايده آل خود را تعيين كنيد.

ابرو شما بايد با زاويه ۴۵ درجه از گوشه بيروني چشم شما پايان يابد. با حفظ مداد در كنار سوراخ بيني، مداد را روي بيني و گوشه بيرون چشم خود بگذاريد. اين جايي است كه دم ابرويتان بايد باشد.
شما مي توانيد اين نقطه را با يك نقطه از مداد ابرو خود علامت گذاري كنيد.

نقطه قوس ايده آل خود را پيدا كنيد.

در سمت راست لبه بيروني مداد را با لبه بيروني ابرو خود قرار دهيد. اين جايي است كه قوس شما بايد شروع شود.
تعيين اينكه آيا ابروهاي شما يكسان هستند يا خير.

مداد را به صورت افقي در بالاي تارهاي خود نگه داريد تا مطمئن شويد كه آنها در همان ارتفاع هستند. اگر آنها نباشد، بلافاصله سعي نكنيد آنها را به همان اندازه كوچك كنيد. با كمك مداد مي توانيد آنها را تا ارتفاع مشابهي بسازيد.
بهترين شكل ابرو را براي صورت خود انتخاب كنيد.

از شكل چهره خود براي كمك به تعيين بهترين شكل ابرو هاي خود استفاده كنيد.
اگر يك چهره دور داشته باشيد، زاويه تيز و بلند ابرو چشم هاي شما را باز مي كند و صورت را متعادل مي كند.
اگر شما يك صورت بيضي داريد، مي توانيد از اكثر شكل ها استفاده كنيد. اگر صورت شما بلند است، سعي كنيد طول ابروهاي خود را افزايش دهيد و آنها را يا بيش از حد تيره نكنيد.

روش دوم طراحي ابرو:

- با مداد ابرو قاب زيرين ابرو را بكشيد تا مرز آن كاملا مشخص شود.اكنون بايد داخل ابروها را با پودر يا سايه ابرو پر كنيد، اگر در اين مرحله مهارتي نداريد مي‌توانيد يك ورق پلاستيكي را زير ابروهايتان بگيريد تا پودرها روي پلك پخش نشود.

خط مرزي زير ابرو بايد كاملا مشخص باشد،اما ديگر جاهاي ابرو بايد حالتي طبيعي داشته ‌باشد.

با ضربات آهسته ابرو را پر كنيد، در اين مرحله بهتر است از 2 رنگ پودر كمي تيره‌تر و كمرنگ‌تر استفاده كنيد، يعني براي كناره‌هاي ابرو از كم‌رنگ‌تر و داخل ابرو پر رنگ‌تر .حواستان باشد به هيچ وجه نبايد پودر اضافي روي برس باشد.

توجه: اگر قسمت جلوي ابروهايتان را خيلي زاويه دار و مستطيلي بكشيد باعث مي شويد غيرطبيعي به نظر برسند و چهره شما را مصنوعي نشان دهند. به جاي اينكه ابتداي ابرويتان را با زاويه و مستطيل شكل بكشيد، با استفاده از يك مداد ابرو يا قلم ابرو و پودر يا حتي ريمل ابرو، طوري آن را شكل دهيد كه طبيعي تر جلوه كند و مشخص نشود شما در ابروها مداد كشيده ايد.

حالا با يك برس ريمل تميز رنگ‌هاي ابرو را يكنواخت كنيد، زيرا اين برس كشيدن تمام پودرهاي اضافي را نيز پخش مي‌كند و به ابرو حالتي طبيعي‌تر مي‌دهد. اگر لازم است زير ابرو را كانسيلري كه يك درجه از رنگ پوست‌تان روشن‌تر است، بماليد تا هم قاب ابرو خود را بهتر نشان دهد و هم ابروهايتان تميزتر به نظر برسند.روش سوم طراحي ابرو

در اين مرحله ديگر وقت آن رسيده است كه ابروهاي دلخواهتان را طراحي كنيد.
پوست و برس ها را آماده كنيد.ابروهاي خود را با پودر شفاف بپوشانيد. پودر آرايش اجازه مي دهد تا مداد ابرو طولاني تر بماند.
از يك برس كوچك استفاده كنيد.

به شكل بسيار كم ابرو طراحي كنيد.
طراحي بسيار ملايم به شما اين امكان را مي دهد كه اگر بخواهيد اشتباهي را مرتكب شويد لازم نيست كه آن را كامل پاك كنيد.
روشچهارم پر كردن ابروهاي شما

در اين مرحله ميخواهيم كه آموزش دهيم چگونه ابروهايتان را پر كنيد.
مداد ابرو را انتخاب كنيد.

سايه هاي مختلف را در كنار دست خود آزمايش كنيد تا بتوانيد ببينيد كه آيا سايه داراي حالات گرم و يا سرد است. اگر موهاي قرمز يا توت فرنگي داريد، گرم (قرمز يا پرتقال) به نظر مي رسد خوب است. ساير رنگ مو بايد با زير رنگ هاي سرد خنثي (بلوز، گراديان و گلابي پينك) باشد.

كساني كه موهاي سياه را دارند، بايد از مداد سياه نيز دور باشند. در عوض، قهوه اي تيره را امتحان كنيد. .
مداد خود را به يك نقطه خوب تيز كنيد.

چهره خود را در با خط جامد رنگ آميزي نكنيد .در عوض، شما سعي كنيد آنچه را كه مانند بسياري از موهاي اضافي به نظر مي رسد، بكشيد. شما مي توانيد از تيز كننده براي خط چشم و مداد ابرو استفاده كنيد، اما يك تيز كننده براي مداد معمولي نيز كار خواهد كرد.
اگر مداد را بيش از حد نرم مي كند، آن را در يخچال قرار دهيد .
رنگ را با يك اسپويل يا قلم مو چهره مخلوط كنيد.

اسپولي را از طريق سوزن خود، از جلو به دم بشوييد. اين رنگ را ملايم و سايه دار خواهد كرد.
به ياد داشته باشيد كه رنگ را روي قوس و دم ابرو نكشيد.
پايان دادن به موم يا ژل براق.

با استفاده از يك موم يا ژل براق، ابروهاي تازه خود را در جاي خود قرار دهيد.
اگر اشتباهي كرده ايد يا مايل به برش ابروهاي خود هستيد ، چشم هايتان را روشن كنيد،يا از يك قلم مو كوچك استفاده كنيد.
براي اشتباهات كوچك، با نوك يك سواب پنبه پوشيده شده در سايزر پاك كنيد.

منبع:https://haftoyek.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.