یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

معرفي بهترين [خط چشم] ها + آموزش حرفه اي كشيدن خط چشم به شيوه آرايشگران

شما مي توانيد در اين وبلاگ تمامي چيزهاي كه به سبك آرايش مربوط مي شود را مشاهده كنيد.

معرفي بهترين [خط چشم] ها + آموزش حرفه اي كشيدن خط چشم به شيوه آرايشگران

۴۲ بازديد

خط چشمِ مايعِ مويي
استفاده از خط چشمِ مايع،مهارت زيادي مي خواهد.اين خط چشم ماندگاري زيادي دارد، پوسته پوسته نمي‌شود و ترك نمي‌خورد و ساعت‌هاي زيادي روي پلك چشم باقي مي‌ماند.
مزايا :
مناسب براي خط چشم نازك و نوك تيز
مات هستند
به راحتي پاك مي شوند
معايب :
زمان و دقت زيادي براي كشيدن لازم دارند
براي خشك شدن زمان مي خواهد
ماندگاري اين خط چشم ها بسيار بالاست.گاهي براي پاك كردن آن حتماً نياز به شيرپاك كن خواهيد داشت.

خط چشمِ ژلي يا كرمي

مزايا :
ماندگاريِ فوق العاده
به اندازه ي خطِ چشمِ مايع مرطوب نيست
مناسب براي آرايشِ دودي
معايب :
حتماً بايد قلم مو داشته باشيد
گاهي روي پوست پخش مي شود
خشك شدن ژله ي آن بعد از مدت كوتاه

خط چشمِ سايه اي
با اين خط چشم ها مي توانيد انتظار يك آرايشِ دوديِ بي نظير را داشته باشيد.

مزايا :
استفاده ي آسان
عالي براي آرايشِ دودي
معايب :
حتماً بايد قلم مو داشته باشيد
دقت بالايي لازم است
خيلي زود كم رنگ مي شود

خط چشمِ ماژيكي
اين مدل از خط چشم درخشندگي زيادي دارد ولي نمي توان از آنها انتظارِ خط چشمِ نازك و ظريف را داشت.براي پاك كردن آن ممكن است به شير پاك كن نياز داشته باشيد.

مزايا :
كنترلِ آسان در دست
مناسب براي خط چشم هاي پهن
معايب :
احتمال كثيف شدنِ اطراف چشم
بايد چند لايه بزيد
به سختي پاك مي شود.
در اين بخش از مقاله سايت هفت و يك ما انواع خط چشم و مزايا و معايب هركدام را به طور كامل و دقيق براي تان جمع آوري كرده ايم .
انواع مختلف مانند خط چشم چسبي و خط چشم چشم هاي گرد و خط چشم هاشور و خط چشم خشك شده و خط چشم حجم دهنده و خط چشم خوشگل و خط چشم خيلي نازك و خط چشم داخل چشم و خط چشم روزانه و خط چشم سنگي و خط چشم ضد آب و خط چشم طبيعي و خط چشم طرح دار و خط چشم و مداد چشم را به طور كامل به شما معرفي مي كنيم.
بهترين مداد چشمي كه پخش نشود
بي شك سريع ترين و ساده ترين راه براي رسيدن به چشماني جذاب استفاده از سرمه، مداد و خط چشم است. در اينجا به چند نكته ساده اشاره مي كنيم كه با انجام آن به راحتي از پخش شدن و ريختن سرمه به زير جشمانتان جلوگيري كنيد.
1. روي روش خود تمركز كنيد.
اولين موردي كه بايد مد نظر قرار دهيد روش يا همان تكنيك شماست. كه آن شامل آماده كردن صورت مي شود. در واقع در بسياري از موارد اين سرمه يا مداد نيست كه اشكال دارد و اشكال در پوست چرب شماست كه باعث پخش شدن مداد مي شود. پس قبل از آنكه گرانترين مارك مداد را خريداري كنيد از وسايلي استفاده كنيد كه چربي پوست شما را بگيرد. قبل از هر آرايش ابتدا صورتتان را بشوييد ولي توصيه من اين است كه پيش از آرايش، با با يك تكه يخ كوچك دور چشمهايتان را به آرامي ماساژ دهيد و بگذاريد خودش خشك شود. اين كار مخصوص تابستان است كه هواي گرم باعث كثيف شدن آرايش مي شود. قبل از استفاده از مداد نوك آن را روي دستمال كاغذي تميز بكشيد. تا آلودگي استفاده هاي قبليتان پاك شود و قبل از مداد كشيدن به اطراف چشمتان پودر غير فشرده يا پنكيك بزنيد تا كاملا چربي آن گرفته شود.
2. عاقلانه انتخاب كنيد.
گام دوم مورد علاقه هر زني است. سرمه يا مدادتان را عاقلانه و مناسب پوستتان انتخاب كنيد. به خاطر داشته باشيد كه درست انتخاب كردن به معناي خريد گران ترين مارك نيست. يك مداد ضد آب از يك مارك تجاري خوب خريد كنيد.
3. به چشمانتان تقارن بدهيد.
ابتدا يك خط بسيار نازك زير چشم بكشيد و بعد يك خط نازك داخل پلك پاييني و بعد در وسط چشم كمي خط را ضخيم كنيد و بعد به چشمتان دنباله بدهيد. با اين روش حتي اگر مدادتان پخش شود باز ظاهرتان زيبا خواهد بود.
خط چشم مدادي
خط چشم مدادي يا مدادچشم، از رايج ترين و قديمي ترين، خط چشم ها بوده و براي افرادي كه مبتدي هستند، بسيار راحت و آسان است. معمولا اين خط چشم ها توسط تراش مخصوص تراشيده شده و در قسمت داخلي چشم مي توان از آن ها استفاده مي نمود. مداد چشم، انواع مختلفي دارد مانند: پايه واكسي، سرمه اي، مدادهاي پيچي مكانيكي و مداد چشم هاي پايه پودري.
در اين بخش مقاله ما به سوالاتي مانند خط چشم چيست و خط چشم چگونه بكشيم و چه خط چشمي خوبه و چه خط چشمي بهم مياد و چه خط چشمي بخرم و چه خط چشمي به صورت كشيده مياد .

مداد چشم مناسب چشم هاي حساس
مداد چشم يكي از پركاربردترين لوازم‌آرايشي است كه خانم‌ها ممكن است روزانه از آن استفاده كنند. مگر مي‌توان زيبايي چشم‌ها را ناديده گرفت! اين بخش از چهره بيشتر مورد توجه است و زيباتر ساختن آن از گذشته تاكنون با حساسيت‌هاي بيشتري همراه بوده است.
علاوه بر زيبايي چشم‌ها، سلامت آن‌ها نيز مهم است و به‌عنوان يك عضو حساس در بدن بايد مورد محافظت بيشتري قرار گيرد. به همين علت استفاده از بهترين مداد چشم كه از نظر كيفيت در حد اعلا باشد بسيار مهم است. با ما همراه باشيد تا بهترين برندها و مدل‌هاي مداد چشم را به شما معرفي كنيم تا خريد راحت‌تر و مطمئن‌تري داشته باشيد.

قيمت ، مشخصات و خريد مدادچشم و خط چشم خوب و ارزان
ما در اين بخش از مقاله سايت هفت و يك چندين مداد و خط چشم خوب و ارزان قيمت را به شما معرفي ميكنيم و خريد خط چشم ارزان و مداد چشم رنگي و نقاشي با مداد چشم و آرايش با مداد چشم را و مداد چشم برس دار و مداد تاتو چشم و تخفيف مداد چشم و مداد چشم چرب و مداد چشم چه ماركي بخريم و چه مداد چشمي بخريم و خريد مداد چشم ارزان قيمت را براي شما آسان مي نماييم.
نكات مهم و موثري را در خصوص خط چشم هاي رنگي ، آشنايي بيشتر با رنگ ها و اينكه چطور رنگي مناسب با رنگ چشم خود انتخاب كنيد،در اختيار شما قرار خواهيم داد.كه شما راحت تر بتوانيد با دانستن اين نكات خريد خط چشم و مداد چشم را انجام دهيد

با وجود تنوع رنگي خط چشم ها درفروشگاه هاي لوازم آرايشي، مسلما حق انتخاب هاي زيادي خواهيد داشت.اكثر خانمها به استفاده از رنگ مشكي و قهوه اي ،تمايل بيشتري دارند،اما در عين حال، با گزينش رنگ هاي زيبا و متنوع ديگر ،علاوه بر جذابيت چشم ها، آرايشي متفاوت را تجربه خواهيد كرد.

براي اين منظور، در مرحله اول بهتر است رنگ مناسب چشم هاي خود را بهتر بشناسيم.رنگ چشم ها ،اولين عامل تعيين كننده رنگ خط چشم شما خواهد بود، چرا كه هدف اصلي كشيدن خط چشم، خلق نگاهي عميق و زيبايي هر چه بيشتر خط مژه ها و حالت چشم هاست.بنابراين انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با رنگ چشم ها اهميت زيادي دارد .

-اگر چشمان قهوه اي داريد، در انتخاب رنگ خط چشم، آزادي عمل بيشتري خواهيد داشت، چرا كه اكثر رنگ ها براي اين رنگ چشم ، مناسب و زيبا هستند.
علاوه بررنگ چشم، فاكتورهاي ديگري مثل رنگ مو و رنگ پوست هم در انتخاب رنگ خط چشم، مهم و تعيين كننده هستند.
ما در اين مقاله راهنمايي هاي زيادي ارائه داده ايم تا شما بتوانيد به راحتي خط چشم و مداد چشم با كيفيت و با قيمت مناسب را انجام دهيد.

منبع:https://haftoyek.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.