یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

راهنمايي خريد و استفاده از كرم آبرسان

شما مي توانيد در اين وبلاگ تمامي چيزهاي كه به سبك آرايش مربوط مي شود را مشاهده كنيد.

راهنمايي خريد و استفاده از كرم آبرسان

۷۹ بازديد

آبرسان پوست 

خشكي پوست يكي از مشكلات مهم پوستي است كه اغلب مردم با آن درگير هستند. براي برطرف كردن خشكي و آبرساني پوست ميتوانيد از كرم آبرسان پوست استفاده كنيد .خشكي پوست يكي از مشكلات پوستي است كه اغلب ما با آن درگيريم. براي برطرف كردن خشكي و آبرساني به پوست، لوسيون‌ها و مرطوب‌كننده‌هاي صنعتي زيادي در داروخانه‌ها وجود دارد كه برخي از آنها به‌اندازه‌ي كافي مؤثر نيستند.
آبرساني پوست به چه معناست ؟
آبرسان پوست يا هيدرودرمي يعني رطوبت رساندن به پوست . با آبرساني پوست سلول هاي پوستي شاداب و متورم مي شوند و در نتيجه با اين كار پوست شاداب و سرزنده مي شود .از چه سني ابرسانيرا شروع كنيم؟
از سن ۳۰ سالگي بايد افراد رسيدگي به پوست خود را اغاز كنند چون با افزايش سن، پوست دچار چين و چروك مي شود به خصوص در پوست هاي خشك كه باعث شكنندگي ، پيري و ايجاد چين و چروك مي شود . البته با داشتن تغذيه اي سالم باعث جلوگيري از ايجاد چين و چروك مي شود. بهتر است روزانه ۸ ليوان آب را حتما ميل كنيد ، هفته اي يك مرتبه از آب هويج استفاده كنيم و مصرف ميوه و سبزيجات را فراموش نكنيم.
كساني كه داراي پوست خشك و معمولي هستند بايد از كرم آبرسان پوست استفاده كنند همچنين پيشنهاد مي شود روزانه از كرم هاي مرطوب كننده قوي گياهي استفاده كنند .
آبرساني به پوست چه فوايد و چه عوارضي دارد؟
اين كار باعث شادابي و زيبايي پوست مي شود ضمن اينكه چين و چروك سطحي پوست هم كمتر به نظر مي رسد و كمتر ديده مي شود و همچنين عارضه اي هم ندارد.
خانم ها براي اينكه پوستي شاداب داشته باشند، اول بايد در مورد عواملي كه پوست را خراب مي كنند، بدانند:
نور آفتاب: نور آفتاب براي همه به خصوص بانوان كه پوست حساسي دارند مضر است. اشعه فرابنفش باعث ايجاد لك، سرطان پوست و… مي شود. كساني كه پوست سفيد، چشم و موي روشن دارند، بيشتر در معرض آسيب هستند. بنابراين اولين كار، استفاده از ضدآفتاب و پرهيز از نور آفتاب است. استفاده از كلاه با 7.5 سانتي متر لبه و عينك آفتابي هم مي تواند كمك كننده باشد. بايد 20 دقيقه قبل از خروج از منزل، كرم ضدآفتاب زد و هر 2 يا 3 ساعت آن را تمديد كرد.
تغذيه: نوشيدن آب به ميزان كافي، مصرف ميوه و سبزي هاي تازه و ميوه هاي حاوي ويتامين هاي C، B و E، از پيري پوست جلوگيري و راديكال هاي آزاد را كه عامل اصلي پيري سلولي هستند، خنثي مي كند. ميوه هاي سرخ مثل شاتوت، آلبالو و توت و گوجه آنتي اكسيدان طبيعي براي جواني پوست دارند و توصيه مي شود به جاي مولتي ويتامين هاي صنعتي، از ميوه هاي تازه استفاده كرد.
استراحت و خواب كافي: كسي كه خواب خوبي ندارد، پوستش زودتر آسيب مي بيند.
استرس: استرس باعث تقويت راديكال هاي آزاد و پيري سلولي و پوست مي شود، بنابراين سعي كنيد زندگي آرامي داشته باشيد تا روح و در نتيجه پوستتان آرام باشد و ديرتر دچار پيري شود.
خشكي پوست: پوست كساني كه پوست خشك دارند يا در محيط خشك زندگي مي كنند، زودتر از كساني كه پوست چرب دارند، پير مي شود. بنابراين بايد از مرطوب كننده هاي مناسب استفاده كنند تا پوست شما در معرض خشكي قرار نگيرد.
كرم هاي لايه بردار: استفاده از اين كرم ها مثل اسيدهاي ميوه (آلفاهيدروكسي اسيدها) در شادابي پوست موثر است.
مصرف سيگار و دخانيات: سيگار عامل بسيار مهمي در تخريب الياف كلاژن و الاستين است. پوست كسي كه به هر دليلي سيگار مي كشد، 10 سال زودتر پير مي شود. ضمن اينكه به تدريج تيره و كدر خواهد شد و خطوط دور چشم و دور دهان هم بيشتر مي شود.

منبع:https://haftoyek.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.